miercuri, 14 martie 2018

De unde iau formularul e401

Odată cu cererea de acordare a prestaţiilor familiale într-un stat al Uniunii Europene, altul decât România, familia interesată trebuie să completeze şi formularul. Sau cand vine persoana la ghiseele serviciului de evidenta si-i pun eu la dispozitie formularul pt. Formularul E4- Răspunsuri Avocatnet. Instituţia responsabilă de completarea formularului E 4( partea B) pentru lucrătorii, cetăţeni români care au domiciliul in România şi care îşi . E4- Răspunsuri Avocatnet. Odata cu cererea de acordare a prestaţiilor familiale intr-un stat . Indiferent care este statul competent, procedura de obtinere a „alocatiei” este aceeasi: completarea formularului E411.


Acest formular se adresează mebrilor familiei lucrătorului salariat sau independent care își au reședința pe teritoriul altui stat membru EU. Am încercat sa iau legătura cu cei de la serviciul de alocatii(CAF) care mi . Broșura informativă Alocație pentru copii, PDF (MB). Am sansa sa imi iau amenda sau nota scazuta la purtare? A1: plata asigurărilor sociale în România şi asigurată.


Poți pune o întrebare,doar completați acest formular. Kindergeld_online media. Die Familienangehörigen in Deutschland bekommen es . Completarea formularului e4(partea b) privind componenţa familiei în vederea acordării prestaţiilor familiale şi a formularului privind certificarea stării civile. Declarația de radiere se completează cu ocazia radierii înregistrării fiscale.


Apelați numărul 811; Utilizați alte opțiuni telefonice; Scrieți- ne completând formularul de contact; Veniți într-un birou local . Exercitarea dreptului de optiune. Atestat privind totalizarea perioadelor de asigurare, munca, sau resedinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare