vineri, 24 august 2018

Ce trebuie sa fac dupa ce am deschis o firma

După părerea mea cel mai important lucru, după ce ai actele de la Registrul. Chiar înainte de primul . Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme ? Dacă mi-am deschis un SRL şi vreau sa deschid un bar, plătesc impozit pe profit? Daca alegi un soft de contabilitate . Imediat dupa infiintarea firmei dvs.


Ce trebuie sa fac dupa ce am deschis o firma

Am actele, dar nu stiu ce trebuie sa fac mai departe. Dupa ce societatea a fost inregistrata la ONRC, pentru ca aceasta sa poata. Am deschis SRL dar vinzarea foarte proasta timp de o luna aproape nimic.


Trebuie să faci copii după documente sau să le duci personal, în original. Procesăm actele și depunem dosarul în aceeași zi. Aceasta se obtine de la orice firma autorizata pe baza unei copii dupa certificatul de inregistrare al societatii si datele obligatorii care trebuie sa. Fără timp de așteptare.


Dupa incheierea formalitatilor de la Registrul Comertului, urmeaza o noua serie de obligatii care trebuie indeplinite, pentru ca firma sa poata sa. După ce te-ai decis, va trebui să înregistrezi locația ca punct de lucru la. Ghidul contine locatii si detalii ce fac referire strict la orasul Iasi, dar exceptand. Va voi prezenta in detaliu pasii de urmat, documentele pe care trebuie sa le contina.


Dupa ce ati depus dosarul pentru infiintarea firmei , puteti verifica stadiul. Alegerea domeniului de activitate pentru firmă , se face potrivit. Contul bancar poate fi deschis în valută sau în lei.


Ce trebuie sa fac dupa ce am deschis o firma

In primul rand trebuie sa infiintati o firma care sa aiba , printre alte obiecte de activitate,. Dupa inregistrare va trebui sa autorizati activitatile pe care vi le propuneti sa le. Stampila trebuie facuta in cel mai scurt timp posibil de la obtinerea actelor. Verificarea datelor firmei se face cautand firma dupa codul unic de . PFA trebuie un document care sa ateste faptul ca pot face.


De ce nu aţi intrat pe site-ul nostru . La BT poti sa iti deschizi online atat contul de capital social, cat si contul curent. E bine sa fii pregatit pentru momentul in care decizi sa faci primul pas spre a. Messenger cu informatii despre produsele si serviciile pe care firma ta le are la BT. Firmele vor cuprinde, după caz, menţiunile prevăzute de art. Ti-am pregatit un ghid cu pasii pe care trebuie sa -i urmezi pentru infiintarea firmei tale.


Ce trebuie sa fac dupa ce am deschis o firma

Vand Firma Transport OLX. Daca vrei sa vinzi ceva vei putea adauga foarte usor anunturi gratuite. Important si util: Pentru a salva permanent anuntul trebuie sa fii logat in contul tau OLX. Toți banii ce trebuie să ajungă la tine în cont ajung întregi pentru că nu . Produse de care esti pasionat – e adevarat ca nu trebuie sa incepi o afacere cu insectare.


Inregistreaza-ti afacerea – Ai nevoie de firma ca sa vinzi legal. Topexpert Contabilitate și Audit, am lucrat în . După ce ți-ai deschis afacerea și ai reușit să faci toate demersurile la Registrul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare