marți, 24 iulie 2018

Interviu viza sua

Interviu viza sua

După ce ați îndeplinit cerințele descrise la Procesul de imigrare de pe usvisas. Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile după interviu pe pagina usvisas. National Visa Center (NVC) trimite petiționarului prin poștă o notificare în momentul în care dosarul de viză K-este trimis către Ambasada S. Statele Unite trebuie să se prezinte personal la interviul de viză la Ambasada S. Pentru acest interviu. Prezentaţi-vă la Ambasada S. Trebuie să aduceţi cu dumneavoastră o copie imprimată a . Detalii aici: cerințe fotografie viză SUA. Dacă nu va fi acceptată în momentul completării formularului, poți merge la interviu cu un set de . Solicitanţii de viză temporară trebuie să aibă pregătite aceste documente şi să răspundă întrebărilor.


Interviu viza sua

Adrian Vasilache Ce sunt legăturile puternice? Am tot auzit în ultima perioadă tot felul de discuții despre cât de dificil este un interviu pentru viza SUA ,dacă tot am trecut și eu. Nu avem o călătorie planificată, dar am luat-o tocmai ca să putem planifica ceva în viitor. Am luat viza pentru SUA.


Astfel, timpul de asteptare pentru programarea la viza in SUA a fost redus cu mult , iar formalitatile pentru interviul de obtinere a vizei au fost . La interviu la ambasadă mi . Dacă te îngrijorează maniera în care este stabilită data pentru interviul aferent obținerii vizei turistice pentru SUA , trebuie să știi că aceasta nu . Singurul lucru pe care trebuie să-l aduci la interviu este paşaportul şi . Taxa interviului de viză este de $1și se va achita echivalentul acestei sume în LEI, la orice sucursală a Băncii Transilvania. Cu o seară înainte aveam emoţii ca înainte de BAC, cred că citisem prea multe lucruri despre interviu şi Ambasadă, dar când am ajuns . Mai ai putin si pleci in America! Mai este un singur pas de facut: interviul de viza. Si contrar a ceea ce ai auzit, interviul nu este dificil, . De ce cred că nu am lua viza de SUA ? Motivele sunt mai multe, dar s-ar putea să mă înșel. De exemplu pentru că am vizitat Iranul acum . Citiți câteva dintre experiențele studenților care au trecut de interviul de viză de la Ambasada SUA din București.


Interviu viza sua

Programarea interviului la Ambasada Statelor Unite ale Americii. Discutia cu ofiterul de la ambasada a durat nici minute. Ambasada poate asigura programări urgentate pentru interviuri de vize.


Asigura-te ca pe chitanta va scrie “taxa interviu viza SUA ”. Foaia Matricola (in plic sigilat, care are aplicata parafa Universitatii). Adeverinta de student. Oricum, trebuie sa fiti foarte onest cand veti sustine interviul pentru viza.


Interviu viza sua

Cei ce solicita viza de SUA vor trebui sa isi declare conturile de social. Jnu este o viza de emigrare si se obtine in urma unui interviu la Ambasada SUA. Inainte de sutinerea interviului , trebuie sa completati corect dosarul . Solicitanții de viză pentru SUA trebuie să precizeze și profilurile pe .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare