marți, 11 februarie 2020

Nevoe sau nevoie

Declinarea substantivului nevoie. Nominativ-Acuzativ, nevoie , nevoi. Articulat, nevoia, nevoile. Genitiv-Dativ, nevoii, nevoilor. Definitie nevoie - afla ce inseamna nevoie si toate sensurile acestui cuvant din dictionarul explicativ al limbii romane - DexOnline.


Cum este corect: nevoie sau nevoe ? Afla mai multe despre acest subiect. Toate intrebarile isi au raspunsurile pe Cum se scrie? Sugestii: nevoie nevoi. Să spunem că ai nevoe de 1de milioane pentru a costrui asta. După ce te-am văzut pe tine, nu are nevoe de altă intoxicație.


Reverso Context oferă traducere în context din română în franceză pentru am nevoie , cu exemple: am nevoie de o, am nevoie de ajutorul, am nevoie de ajutor , . Dicţionar de sinonime, anagrame și paronime. Eu am nevoe doar de MINE! In familia noastra a venit o mare nenorocire. Aceasta este prima “lecţie” din seria articolelor Limba română – Cum se scrie corect.


Nevoe sau nevoie

Vizitaţi aceste pagini, ori de câte ori este nevoie , pentru a. Buna ziua, imi puteti spune ce acte am nevoe pentru descoperire de cont? Daca ai nevoie de consultanta in domeniul contabil sau legal, stabileste-ti. Ajut la ori ce e nevoe cumparaturi plati tot ce aveti nevoe contra cost. Buna am nevoe de 60de mii de lei md pentru a cunpara casa , termen de intoarcere pe 3ani, . Studentii romani care au inventat o cladire rezistenta la cutremur au nevoie de ajutor pentru a ajunge la un concurs in SUA. Pentru discutii serioase aveti nevoie de o sectiune serioasa.


Vand vibroprese pentru confectionat. Dar avem nevoe de sustinere finan. Gama larga de matrite. Activitatea cercetătoare a personalului agronomic are nevoe însă şi de un material. Ministerul Agriculturii si Domeniilor.


La Ionel e nevoe de vagoane. Dar generalul îl reţinu fără milă, ca şi când ar fi avut nevoie de ajutorul său. Ocuparea Forţei de Muncă, Afaceri. Aveţi nevoie de ajutor?


Dacă nu aţi găsit un răspuns la întrebările dumneavoastră pe acest site, la rubrica întrebări frecvente sau în ghidul privind normele . Dacă ai nevoie de setări pentru telefonul tău, aici îţi poţi seta telefonul pentru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare