Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a . Inainte de a depune o reclamaţie vă rugăm să vă adresaţi în scris operatorului economic și să asteptati un răspuns din partea acestuia la adresa transmisă. Cum faceți o reclamație? Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? Prin petiţie se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poştă electronică, pe care un. Un proiect EXPERTISSA TIMISOARA.
Arhimandrit Marchian nr. PENTRU RECLAMATIE ADMINISTRATIVA – RĂSPUNS NEGATIV. Denumirea autorităţii sau instituţiei publice. AUTORITATEA NAŢIONALĂ . B-dul Aviatorilor 7 . Reclamatia ta va primi un numar de inregistrare,.
Sunt in Franta cum sa fac reclamatie la protectia consumatorului cine ma poate ajuta? Centrul Județean de Consiliere și Consultanță Alba. Date de contact ANPC TEL INFO – CONSUMATOR: 021.
ANPC a primit sute de reclamatii cu privire la Black Friday. Facturile sunt majorate cu până la 5. Adresa: Bucureşti, Str. Dacă vrei să faci o reclamație, în această perioadă, împotriva unui comerciant, poți să accesezi o platformă online pusă la dispoziție de către Autoritatea . Protectia Consumatorilor. Acestia pot transmite catre ANPC petitii, reclamatii si sesizari. Divergentele intre operatorii economici nu intra in sfera de competenta a ANPC.
Cabinet Presedinte ANPC. Sesizari si reclamatii. Interviu cu Paul Anghel, director general al ANPC.
Câte din acestea s-au . Bucureştenii au făcut 3de sesizări la ANPC din ultima zi de Crăciun până după. Sfaturi utile privind completarea Registrului de reclamații Alte autorități cu atribuții de protecție a consumatorilor Asociații obștești de consumatori. ANPC atrage atenția că există operatori economici care se.
Autentifică-te aici pentru a precompleta informațiile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.